PDA

View Full Version : coins verdwijnen doordat ik uit alle betalende deelnames gekickt word

hallo_kroket_9
05-02-2014, 08:38
hoi wederom eens coins kwijt reeds 2 maal uit een tornooi gekickt is 2 maal 5 is 10 coins kwijt zonder misschien eventuele winst niet bijgerekend gisteren eerste maal op een bootje in seagull harbor ik stap in na betaling van 5 coins 2 minuten later sta ik weer plots op de kade niet eens hengel kunnen uitgooien resultaat 5 coins kwijt begint wat te stinken volgens mij!ik zou graag coins terug hebben ik speel dagelijks zeer veel enkel betalend altijd rotzooi word het moe hopend op enig begrip wacht ik op mijn coins allicht tevergeefs:)

Jin
05-02-2014, 21:41
Hallo kroket,

Wat is de definitie van "uitegegooid" worden? Heb hier namelijk nog nooit van gehoord. Wat gebeurd er exact stap voor stap?

- Jin

hallo_kroket_9
07-02-2014, 11:10
uitgegooid .ik huur boot vaar even rond heb dan nog 13.45 minuten te gaan wil een hengel uitgooien ,geen reactie alles staat stil en plots sta ik op de kade:( heb dat ook al 2 maal in boat op sea meegemaakt hetzelfde

Jin
07-02-2014, 18:15
Alles staat stil en plots sta je op de kade? Kun je hier een filmpje van maken met Fraps oid? En in een toernooi sta je altijd op de kade? Kun je iets specifieker zijn?

- Jin

hallo_kroket_9
07-02-2014, 18:28
hoe kan ik film maken van iets wat voorbij is??????? en tornooi op zee sta je niet aan kade amaai zeg.met zo, antwoorden ben ik niks zeg gewoon je krijgt coins niet terug draai niet zo rond de pot aub

Jin
08-02-2014, 11:10
Ik zou even wat gas terugnemen als ik jou was... Ik vraag je om een specifieke usecase anders is het onmogelijk om te achterhalen hoe dit gebeurde en of het echt gebeurde, als ik dan een omschrijving in één regel krijg kan ik hier natuurlijk helemaal niets mee. Idem voor het bovenstaande antwoord.

Mocht je wel kunnen vertellen wat er precies mis ging kun je een nieuw topic aanmaken.