PDA

View Full Version : Ongeregeldheden

Klorel
13-03-2014, 22:11
Beste spelers,

Hierbij wil ik een oproep doen aan alle NL spelers. Het valt mij op dat steeds weer spelers andere spelers intimideren, uitschelden of denken dat dit geweldige vis spel een dating site is. Ik zou dan ook allen willen vragen nog eens de spel regels goed door te nemen.

Het gedrag wat vertoond word komt nou niet echt ten goede van de leuke sfeer in het spel. Als iedereen nou de normen en waarden uit het leven meenemen in t spel zal het voor iedereen nog gezelliger worden in t spel. Ook zorgt dit ervoor dat Darkraven en Flowergirl meer tijd hebben om allen met de normale vragen in het spel te helpen. Dus respecteer elkaar en hou de sfeer goed, dit maakt het alleen maar leuker voor ons allen.

Zie je toch gebeuren dat een speler zich misdraagt ga er niet op in, laat deze links liggen en rapporteer deze. Darkraven pakt dit snel genoeg op en zal dan passende maatregelen nemen. Dit zorgt er ook voor dat de situatie niet escaleert en de sfeer goed blijft. We hebben over het algemeen gezien een erg leuke en gezellige server, laten we dit zo houden en eraan werken zodat het alleen maar verbeterd. Dit komt ons allen ten goede en we geven hiermee Darkraven en Flowergirl ook wat meer tijd om en wat te vissen en ons te woord te staan (ze hebben het al druk genoeg met 3 servers bij te houden). Bij voorbaat dank.

Groeten en game on
Klorel

jelmer
15-03-2014, 11:24
Goed geschreven Klorel!
Ik sluit mij hier helemaal bij aan.

DarkRaven
15-03-2014, 19:05
Ik ook :o .........o wacht dit ging ook over mij :P

Noordbrabant
16-03-2014, 15:39
Toen ik net begon met dit spel vond ik het niet zo heel erg maar nu begint het echt vervelend te worden. Bloed irritant.:mad:

attacks9
17-03-2014, 21:03
Ik ben het helemaal met je eens Klorel

angeliquedewancker
18-04-2014, 19:18
Klorel proficiat zelfs ik weet het en ook mijn broer die is hier ZOT van

attacks9
25-05-2014, 17:25
Ik vind dit niet kunnen je gaat toch niet zo'n account aanmaken?
1236

Dit was bij Server Nederlands 1

luluwaza
23-08-2015, 08:21
ja ze beginnen je uit te schelden en dan als ze verbannen zijn maken ze nieuw acc aan

Busje
26-08-2015, 19:11
Ik heb er helemaal geen problemen mee dat sommige dit spel als "datingsite zien" zoals men dat soms zo noemt.

Ik denk dat het 99 van de 100 keer kinderen betreft onder de 14 jaar.
Laat ze lekker hun gang gaan.

Ik zie ze soms verkering vragen of restaurants beginnen of feestjes in hun huis (proberen te) organiseren.
Daar kijk ik met veel plezier naar.
Zelf toch ook jong geweest?!

Het spel leent zich er best wel voor.
En de een vindt zijn plezier in het doorlopen van de levels, de ander speelt liever wat op dit spel.
Dat maakt het allemaal leuk en levendig als je mij vraagt.

Schelden en schunnige taal uitkramen, daar moet wel wat aan gebeuren.(Al horen de meeste kinderen net zulke dingen op straat... het hoort hier ook niet)
En voor zover ik zie gebeurt dat ook.
En snel ook!
Binnen no time hebben dat soort figuren een ban.
Als ze daardoor steeds overnieuw moeten beginnen is de lol er snel vanaf en daarvan leren ze ook weer.
Dus ook nog eens een goed spel voor de opvoeding dit spel. :-)

Busje
26-08-2015, 20:26
Ik zie nu dat dit een topic is uit de prehistorie....Darkraven en Flowergirl ???

Haha
Tijdje geleden denk ik

byv
27-08-2015, 17:52
Ik zie nu dat dit een topic is uit de prehistorie....Darkraven en Flowergirl ???

Haha
Tijdje geleden denk ik

Enige goede moderators, but unfortunately; banned.