PDA

View Full Version : Ik stop met FISHAO

purry
13-05-2014, 11:04
[verwijderd]

beerbottle
13-05-2014, 11:20
Veel succes maat.
Je bent een zeer aangename speler en je stond ook steeds binnen de korste keren klaar als ik je een berichtje stuurde.

Het is heel jammer dat je stopt.
Uiteraard gaan we je heel hard missen.
Onze nachtelijke beach bijeenkomsten daar keken we een hele dag naar uit.

Bedankt voor de mooie tijd en ik wens je heel veel succes.

DarkRaven
13-05-2014, 11:29
Hey Casper ;)

Jammer dat je gaat stoppen net nu we weer nieuwe updates gaan krijgen om juist die verveling tegen te gaan.
Misschien als je over een maandje nog even kan komen kijken want er komen toch best wel een aantal updates en leuke dit jaar.
Ik zal je in ieder geval net zo missen als iedereen dat doet en hoop dat je binnenkort toch nog een keer je neus laat zien op fishao.
Je bent altijd een eerlijke speler geweest en een toffe peer.
Nogmaals, we hopen dat je toch nog een paar keer langskomt, al is het maar om ff gedag te zeggen.

Mvg DarkRaven en ik weet dat ik spreek voor het gehele fishao team :)

Klorel
13-05-2014, 13:34
Ola Pur, ik vind het jammer dat je gaat maar kan het heel goed begrijpen gezien voor spelers als ons er nog weinig uitdaging is. Heb het altijd goed met je kunnen vinden en we hebben dan ook flink wat maanden aardig wat lol gehad. Ik wens je in ieder geval erg veel succes in real life en hoop dat je zo nu en dan nog even je gezicht laat zien. Misschien zoals dark zegt is er over maandje weer een uitdaging na de updates. Hou je taai man.

Groeten Klorel

admin
13-05-2014, 14:24
Jammer dat je stopt, er zitten een heleboel updates aan te komen inclusief een vervolg op het laatste level ;)!

Flappie141
13-05-2014, 16:14
Heya ouwe,

Ik kreeg eerder deze middag al een berichtje van iemand met het bericht: 'Purry gaat stoppen', en ik moet eerlijk zeggen dat mijn mond even openviel.
We hebben samen veel gevist en een hoop lol gehad :P
Als ik hulp of gezelschap (:D) nodig had bij het vissen, wist ik meteen bij wie ik moest zijn.

Ik hoop dat ik je ooit nog eens een keertje zie verschijnen in het spel, en anders weet ik je te vinden op Skype.

Bedankt voor de geweldige tijd samen :)

Greetzz,
Flappie

PS. ik je ga je 'flapdrolletje' echt missen :rolleyes:

topperharley71
13-05-2014, 16:28
echt jammer dat je gaat stoppen Purry we deden niet veel samen maar ik kende je als een vriend !

groetjes :

topperharley71

jeroen_vandriel
13-05-2014, 17:56
Hola Pur, je had ons natuurlijk al op de hoogte gesteld, maar het is altijd toch vervelend. Ik snap je beslissing wel. Zal alleen de vele achtervolgingen en het momomom gaan missen :(. Ook alle tips in de tijd dat het mij maar niet lukte om mijn 1e 5* te vangen.

En zeker dat we elkaar blijven spreken, je weet waar je ons kan vinden als je een praatpaal nodig hebt :-).

Groet,
Jeroen

seabert33
13-05-2014, 18:07
Hoi Purry, ik vind het superjammer om je niet meer 's ochtends vroeg tegen te komen voor ik naar mijn werk ga, ik zal je grapjes op het strand missen, ik ga je droge humor missen, maar vooral ga ik jou missen ;-)

Maar zoals je al zei, we spreken elkaar nog wel ergens :-)
Heel veel succes en plezier, je bent een kanjer.

jonas_verachtert
13-05-2014, 18:31
Je zult het aan de titel wel al hebben gezien, ik stop met het spel. Nu dat ik level 120 heb bereikt, en inmiddels op level 134 zit, en ik nauwlijks nieuwe vis vang zijn er geen uitdagingen meer in het spel voor mij. Ik kan wel vissen, coins sparen voor aas, maar waar doe ik dat dan voor? Ik heb al in weken niet meer actief gevist. En van dat stilstaan op het strand daar wordt ik gek van.

Bedankt voor de leuke tijd op FISHAO allemaal!

Ik zou graag nog een extra bedankje willen geven voor de geweldige 3 maanden aan de volgende spelers:

Seabert33 - ''Superwoman'' kan ik haar wel noemen. Zonder jou was ik al weken eerder vertrokken. Bedankt voor het klaarstaan voor mij als ik weer eens een gekke vraag had of dergelijke, en we zullen zeker contact houden via what so ever!

Jeroen_vandriel - De man van Superwoman, dus jou noem ik wel Supergroentje, hehe! Bedankt man, bedankt voor de leuke gesprekken, 'achtervolgingen', en vooral voor het zijn van een vriend.

Bosimf27 - Je zult dit waarschijnlijk niet lezen omdat jij niet aan het forum doet, maar toch wil ik dit even neerzetten. Jij ook hartstikke bedankt voor de tijden hier op FISHAO. Succes verder in het spel, en vergeet de tips niet nog eens hé!

Dweepmaster - Ha, Dweepie! De gele altijd vrolijke hardwerkende speler. (?) Fijn met je gevist en gekletst te hebben maat. All the best!

Hallo_kroket_9 - De wandelende kroket, niet te vergeten als ''Crispy one'' Naast het feit dat je die Goldcarp nog steeds niet hebt gevangen, vind ik jou toch nog een topvisser! Leuke tijden gehad maat, keep it up.

Jelmer_st - In het begin dat ik je zag wandelen op het strand had ik een naar idee over jou. Pikte alle schelpen voor mijn neus weg, hahaha! Maar toen ik je eenmaal leerde kennen was mijn idee al gauw veranderd. Je bent een aardige gast, en ik kan goed met jou opschieten. Hou je 'haaks' hé, doei doei!

Jonas_verachtert - Ook jij krijgt nog een extra bedankje van mij, om de goede, grappige, en vooral leuke gesprekken die wij hebben gehad. Bedankt gast!

Beerbottle - Hey hey, Biervlesje! Een trouwe nachtwacht, en een goedgemanierde speler. Thanks man voor de tijden, en hup snel naar level 200! Dag maat.

DarkRaven - Een moderator, maar niet zomaar een moderator. Ik denk dat iedereen het met mij eens is als ik zeg dat jij een supermoderator bent. Je hebt mij met veel problemen in het spel geholpen, en niet alleen dat, je bent ook nog eens een geweldige vent om mee te kletsen. Met vriendelijke groet, ''Casper het spookje''

FlowerGirl - Hetzelfde geldt natuurlijk voor jou FlowerGirl, jij bent net als DarkRaven een supermoderator! Als ik eens lastig gevallen werd, was jij er binnen no-time om mij te helpen. En dat is wat een goede moderator doet. Met jou kan ik goed praten, en ik hoop dat je de FISHAO community nog lang blijft steunen! Dag Flower.

Gaby157 - Jou kan ik hierin niet vergeten Gabes! Hartelijk bedankt voor de tijden hier op FISHAO, en we chatten nog wel eens via Skype. Bye bye!

Flappie141 - Flapdrolletje toch, eerst zo jong en nu ben jij ook een opa! Het moet niet gekker worden. Straks steek jij ook iemand aan, en zit het strand straks vol met opa's! Hahaha, thanks man voor de geweldige tijd.

Klorel - Ik heb eigenlijk nooit een bijnaam voor jou verzonnen, dus ik noem je bij deze TopKlorel. Waarom? Omdat jij mij ook goed hebt geholpen door het spel heen, en wij hebben gezellige conversaties gehad. Kon goed met je praten! Bedankt keer 100 voor de tijd hier op FISHAO. Blijf strak in pak, en hoedje op. gheghe!

Klaas8x8x8 - Mijn nachtmaatje, ik zal je niet vergeten man. Super bedankt voor de gesprekken, hulp, en de VIP kaart voor jou achtertuin, haha! Succes met je nieuwe huis hier in Almere. Doei doei!

Migos - Aloha Amigo, we chatten vaak via Skype, en ik kan heel goed met jou lachen. Ik zou jou graag willen bedanken voor dit alles, thanks bro! We praten nog wel eens.

Miss_Flame - Mijn trouwe bodyguard. Zonder jou kon ik niet rustig over het strand lopen 's nachts, Hahaha! Thanks voor je gezelschap, en de leuke en gezellige gesprekken! Doeg Miss!

Nick1988 - Ik heb je al in tijden niet gezien, maar mocht je weer beginnen met spelen dan hoop ik dat je dit te lezen krijgt. Ik ben weg, maar ik hoop dat je verder nog een boel vissen kunt vangen. Dag man, thanks for all.

Mocht je mij willen toevoegen op Skype voor vragen of iets, dan kan dat. Mijn Skypenaam is ''VdeWaard''

dat is wel minder nieuws purry ik vind het wek jammer maar ik zal je missen hoor maar het was wel gezellig de tijd da je er bent geweest
grtz jonas

DarkRaven
13-05-2014, 20:04
Alsjeblieft Purry, tot snel weer, je kan toch niet zonder ons :p

http://imageshack.com/a/img838/9762/uec6.png

klaas8x8x8
16-05-2014, 02:16
Hey Purry,vind het echt jammer dat je stopt.Ik weet het is minder uitdagend nu,maar we hadden ook lol.Zal je zeker missen als mijn jacht maatje op spelers van een andere server....We hebben best diepe gesprekken gehad,en ik hoop dat het je in real life top gaat.ga je zeker toevoegen op skype.
En ja,woon straks niet ver van je vandaan;) Hoop dat je ons allen niet vergeet en soms even langskomt voor een babbel...want die zullen we allen zeker heeeeeeel erg missen.Het is gewoon zonde om een speler en vriend als jou hier te moeten missen.
Groetjes klaas8x8x8

angeliquedewancker
24-05-2014, 16:25
Wat jammer dat je stopt Purry je was een geweldige speler !!!
Ik zou willen dat je weer op fishao ging !
Misschien gaat het niet echt om te vissen, maar om je vrienden op fishao lekker met ze kletsen enz. :cool:
Groeten een fan van je Angelique

debbieke
22-06-2014, 20:50
Purry ook al ben ik dan zelf al een hele tijd gestopt wegens omstandigheden. Ook ik ga je missen! Dat deed ik trouwens al een hele tijd. Hopelijk komen we elkaar nog eens tegen! Het ga je goed :) Groetjes en een dikke knuff van mij!

supernoaenisis
24-09-2014, 18:36
als je stopt moet je eens in de maand online komen want dat kan je de nieuwe updates bekijken

supernoaenisis
22-10-2014, 18:56
hij is weer online gekomen voor de missies!!!

purry
27-12-2016, 02:33
Alsjeblieft Purry, tot snel weer, je kan toch niet zonder ons :p

http://imageshack.com/a/img838/9762/uec6.png

Ik ben bang dat je gelijk had. :p