PDA

View Full Version : Bedankje aan de admin's

Flappie141
25-05-2014, 08:11
Beste spelers en admin(s),

Na de urenlange update en vele zeurende spelers die maar niet konden spelen, maar ondertussen ook zwetende gamemakers die in Groningen keihard hebben zitten werken aan het spel en uiteindelijk deze geweldige update hebben neergezet.

Al weken zijn ze bezig met deze update voor te berijden en tussendoor ook nog eens de bug's die we de afgelopen tijd hebben gehad, uit het spel te halen.

Een weekje terug was er een groot probleem met de quest's en de huisjes. Ik heb tijdens die bugfix alleen maar zeurende spelers gehoord die helemaal klaar waren met het lange gewacht. En niet bedenken dat de makers van het spel uren lang, non-stop, zonder te slapen aan deze problemen hebben gewerkt en het uiteindelijk ook nog goed hebben opgelost.

Gisteren tijdens de update hetzelfde liedje.
De gamemakers hebben de inlog-problemen goed opgelost en daarnaast een geweldige update neergezet.

Ik heb nog nergens op het forum een bedank thread voor de makers van dit spel gezien.
De makers hebben er veel moeite voor gedaan en verdienen toch echt wel een bedankje.

Bedankt admin(s) :)

Hopelijk komen er nog vele van deze update's en nieuwe uitdagingen.

Met vriendelijke groet,
Flappie

attacks9
25-05-2014, 17:19
Ik vind het niet erg die updates weer veel leuke dingen erbij zoals nu de haaien kunst aas.

evelienLhorses
26-05-2014, 15:45
ik vindt ook dat ze een bedankje nodig hebben

bedankt!!!

anna13
16-07-2014, 15:08
bedankt voor de mooie updates.
en ik vind het helemaal niet erg. :cool::p