PDA

View Full Version : waarschuwing!?!?!?!

Ferrariman
02-08-2013, 16:29
Ik vind het heel raar hoe ik een mailtje krijg over dat iemand rapporteer naar mij genaamd wesly!
Ik zelf vind je kan steeds schelpen pakken van het strand en die inleveren gratis 10 vis. Dus ik zeg ik ga niet even veel geven ervoor nou ja, kom ik online krijg ik een mailtje dat ik normaal moet doen en respect moet hebben... Ik heb tegen wesly gezegt NU NIET ruilen ben met de website bezig op facebook en forum maar hij blijft steeds iritant wesly wil ruilen (in beeld)
Dan word je er gek van !!! en daar doe ik mijn best voor mijn ideeŽn en een nederlandse facebook voor maken??????
Dan mag wesly het wel doen en dan zal ik iritant gaan ruilen

jeff
02-08-2013, 17:25
maar hij blijft steeds iritant wesly wil ruilen (in beeld)
Dan word je er gek van

Simpele oplossing: je vriendenlijst openen, en op de rode X naast zijn naam klikken.

Jin
02-08-2013, 17:26
We hebben je chatconversatie doorgenomen en op basis daarvan een correcte beslissing gemaakt. De speler in kwestie is 10 jaar oud en ook kinderen zijn welkom op FISHAO. Irriteer je je daaraan? Zoek dan een andere plek op in een map, maar als ouders ons al benaderen wegens het intimideren van hun kinderen is er iets goed mis. Topic gesloten.