PDA

View Full Version : ik stop met fishao als er niks veranderd

walter2500
08-11-2014, 13:16
ik stop met fishao nu ik weet dat er in mijn persoonlijke berichten word gesnuffeld door moderators. Ze noemen het niet voor niets persoonlijk, dus een ander hoeft niet te weten wat ik met anderen bespreek. Ik ben vertrouwenspersoon voor veel spelers en er worden gevoelige onderwerpen besproken in persoonlijke berichten. Ik ben van mening dat een ander daar niks in te zoeken heb. Ook ben ik niet van te voren in kennis gesteld dat dit word gedaan , dus zal de Europese commissie hier ook niet toestemming voor hebben gegeven. Alles wat privé (persoonlijk) is moet ook privé blijven. Nu word de suggestie gewekt dat wat je in pb zegt niet door anderen kan worden gezien wat dus niet juist is want alle moderators kunnen met een simpele handeling door al je berichten surfen. Ook bij fishao weten ze echt wel dat er niet alleen over vissen word gepraat en dat er soms gevoelige onderwerpen worden besproken waar niemand ( ook een moderator niet ) niks mee te maken heeft.
Ik vind het heel jammer om te stoppen want ik heb best wel veel euro's in dit spel geïnvesteerd maar mijn privé leven is mij veel meer waard dan dit spel. Door mijn vertrouwens positie komen ook de problemen van anderen zo in de openbaarheid en daar zitten die anderen ook niet op te wachten.
Ik wil zo vast mijn excuses maken aan alle spelers die mij in vertrouwen hebben genomen voor het feit dat hun problemen nu ook gewoon bij alle moderators bekend kunnen zijn.
verder wil ik iedereen bedanken voor de verder wel gezellige tijd die ik aan dit spel heb beleefd. Ik kan net als Flappie en Purry al mijn vrienden gaan bedanken maar er staan er een stuk of 4000 in mijn lijstje dus lijkt mij dat geen goed plan.
Wel wil ik mijn vaste vrienden kring heel erg bedanken voor hun gezelligheid, je weet het vast wel of je erbij hoorde.

micadinho
08-11-2014, 14:45
Eigenlijk heeft Walter wel gelijk hoor. Hij wordt door mij en iedereen als vertrouwenspersoon gezien, ik heb al best vaak wat met hem besproken dat niet iedereen aangaat. Het lijkt mij daarom ook beter, als er niet voor een 'check' je privéberichten worden gelezen. Daar moet je dan toestemming voor hebben volgens mij, of dat dat moet gaan gebeuren vind ik. Want anders kan je niks zeggen zonder dat de mods het lezen: Dus moet je het op social media zeggen. Dat verpest het wel een beetje erg... haha. Want voor gewoon chatten zijn de chatlogs.
Het zou mooi zijn als hier iets aan gedaan zou worden, want:
1. Privacy is belangrijk
2. We willen Walter NIET kwijt!!!!

admin
08-11-2014, 14:58
Het is absoluut niet zo zwart wit als jij denkt dat het is. Maar luisteren naar feedback is absoluut iets wat we belangrijk vinden. Dat jullie privacy in het geding is, is eveneens niet waar. Mail me even op info@gamovation.com zodat we een goeie oplossing kunnen vinden voor dit "probleem" want ik wil je niet verliezen als speler :)! Verder vind ik het sowieso raar dat je persoonlijke issues gaat bespreken via de PM van een spelletje. Maar dat terzijde.