PDA

View Full Version : Toernooien in Daily - Inhaligheid

Papa_Marcel
09-01-2015, 06:43
Als speler van online games met in-game aankoop mogelijkheden snap ik best dat het nodig is om geld te verdienen. Onderhoud, salarissen, hosting, et cetera. FISHAO is hierop geen uitzondering. Toch een puntje van kritiek. Het opnemen van toernooien in de Daily Quest komt - althans op mij - nogal inhalig over, helemaal als dit een aantal dagen achter elkaar het geval is. Uiteraard is het slechts een ding wat ik zie - wellicht dat er ook anderen zijn -, maar het is wel iets wat - wederom in mijn optiek - afbreuk doet aan dit anders zo leuke spel. In mijn ogen ligt de 'inhaligheid' er in dit geval nogal dik op. Het zou dus mooi zijn als het opnemen van toernooien binnen de Daily geschrapt - of op zijn minst minder frequent aanwezig - zou zijn. Uiteraard slechts een menig gebaseerd op mijn waarneming, maar toch iets wat ik graag wilde delen.

Busje
09-01-2015, 12:19
Ik sla de daily ook altijd over als er een toernooi voor gedaan moet worden.

Het is wel een leuk ding zo'n tournooi als je een fishao hengel hebt bijvoorbeeld.
Dan kan je er aardig op verdienen zelfs.
Eergisteren deed ik aan een tournooi mee waarin ik eerste werd en 12 coins won. Dus 7 winst.
Maar dat kwam doordat ik daarvoor een dure zware hengel gebruikte waarmee je moeilijk vissen verspeeld en omdat er geen spelers mee deden die hoge levels hadden en/of fishao hengel.

Maar zowiezo dus normaal gesproken erger ik me ook aan die missie

tha_wiz
09-01-2015, 14:00
Opzich heb je geen goede hengel nodig hoor.
Lijn upgraden en bamboe win ik al toernooien genoeg.

supernoaenisis
09-01-2015, 18:19
als je in boot op zee een 5 sterren vis vangt heb je al een grote kans om te winnen maar ik verdien niet iedere dag 5 fishcoins en ik ben geen betaalspeler

walter2500
25-01-2015, 13:38
als je nu na de update een klein dingetje veranderd dan is iedereen weer happy denk ik. Nu moet je bij de eerste 3 komen. Dat kost normaal gesproken 5 voor inschrijving, 5 voor drankje en 4 voor klokje en 5 voor aas is totaal 19 coins. En een heleboel geluk natuurlijk want met meer dan 20 mensen in een toernooi, die uiteraard ook dezelfde gadgets gebruiken is de kans gering om bij de eerste 3 te komen.
Maak van de daily maar dat je aan een toernooi moet hebben meegedaan, plaats maakt niks uit deelname is genoeg.
De spelers met hoge levels spelen zo vaak toernooi dat voor een gemiddelde visser niks is te winnen. Dus niet alleen bij fishao zijn ze inhalig , zeker de vaste toernooivissers hebben schijnbaar ook nooit genoeg. Dit tot frustratie van heel veel spelers.

TheSlacker
10-02-2015, 12:06
de top3 uit de daily quest is echt niet het enige wat inhaligheid er dubbel en dik oplegt hoor.
Kijk even naar de missies, en vooral naar de events. Eingelijk is zowat alles wat er te beleven valt in het spel erop gericht dat de spelers veel meer coins moeten uitgeven dan wat er mee terug te verdienen valt, buiten voor slechts een paar enkelingen.
Het gebruik van hacks wordt daardoor erg gestimuleerd. Persoonlijk ken ik er geen, en houd ik me daar echt niet mee bezig, maar ik zou wel eens willen weten hoe het kan dat wanneer iedereen toch steeds dezelfde gadgets gebruikt, het steeds dezelfden blijken te zijn die winnen... raar toch?
Voor de gemiddelde eerlijke speler valt er echt niks te verdienen aan missies of events of toernooien. Je doet ze mee om iets te doen te hebben, want je weet toch van tevoren dat ze je meer kosten dan je eruit haalt (enkele uitzonderingen daar gelaten).
Gewoon er het beste van maken, en enkel coins spenderen die je kan missen, of die je wil spenderen omdat je nog eens plezier haalt om wat mee te doen is dus de boodschap. ;)