PDA

View Full Version : gebant voor 23 uur!

marianas
26-02-2015, 10:32
Dit snap ik niet helemaal mag iemand me dit uitleggen wat ik fout doe?
Ik rapport een persoon om grof taalgebruik in het rapport .
Ik herhaal letterlijk om dat gene wat die typte.
Dan hoeven ze niet de hele chat rol af te zoeken .
Ik doe dit vaker want ik denk dan dan weet men waarover het gaat nooit geen last mee gehad.
En nu ineens krijg ik een 23 uur ban! om die reden.
Aub haal die 23 uur eraf dit is niet eerlijk!!!!
Ik heb het bewijs gekopierd maar durf het niet hier neer te zetten dat wil ik best een admin laten lezen.
Vind dit echt absurt .
Heb nog gekeken of het niet via pb had gedaan maar nee want men kan zich vergissen, maar zo komt deze ban wel over.
Alsof ik een prive bericht heb gestuurt ???? wat niet zo is.
Dit is echt schandalig.

micadinho
26-02-2015, 11:11
Dit snap ik niet helemaal mag iemand me dit uitleggen wat ik fout doe?
Ik rapport een persoon om grof taalgebruik in het rapport .
Ik herhaal letterlijk om dat gene wat die typte.
Dan hoeven ze niet de hele chat rol af te zoeken .
Ik doe dit vaker want ik denk dan dan weet men waarover het gaat nooit geen last mee gehad.
En nu ineens krijg ik een 23 uur ban! om die reden.
Aub haal die 23 uur eraf dit is niet eerlijk!!!!
Ik heb het bewijs gekopierd maar durf het niet hier neer te zetten dat wil ik best een admin laten lezen.
Vind dit echt absurt .
Heb nog gekeken of het niet via pb had gedaan maar nee want men kan zich vergissen, maar zo komt deze ban wel over.
Alsof ik een prive bericht heb gestuurt ???? wat niet zo is.
Dit is echt schandalig.

Vervelend, maar is het een volledige ban voor 23 uur?
Of een communicatie ban?
En ik heb hier vroeger ook wel eens een waarschuwing voor gekregen (Niet van de huidige mods hoor :-)), maar toen was het een foutje

marianas
26-02-2015, 11:28
23 uur en dit is geen foutje deze persoon heeft wel vaker foutjes gemaakt door de chat rol niet goed te lezen en dan waarschuwingen te geven
omdat die de rol niet goed naleest.
Ik heb ooit een ban gehad voor een uur en die was terecht ben ook maar een mens met gebreken.
maar dit slaat nergens op
Ik herhaalde alleen wat die gene zij op het rapport wat ik verzond en omdat ik dus mag rapporteren wordt ik nu gestraft ?
of zou het komen omdat diegene teveel rapport,s van me krijgt die ik verstuurt dat die moe is ;) zeg het maar want snappen doe ik dit niet
heb de admin nu een pb gestuurt hierover en wacht op antwoord

meneerdeuil
26-02-2015, 13:33
@Marianas,

Als 1e doe je niets verkeerd als je had gekeken in het report stond er in het stukje wat erin was geplakt een andere naam, dus van degene die jij een report hebt gestuurd.
Het wil wel eens voorkomen dat als je de naam van de rapporteur en misbruiker moet kiezen deze wel eens verspringt of je het net verkeerd aanklikt dit is ook bij jou gebeurt ja het is vervelend maar ook meteen opgelost.

Het heeft totaal niets met niet goed lezen te maken zoals jij denkt als je meer als 100 reports per dag afhandelt kan er helaas wel eens iets fout gaan.

marianas
26-02-2015, 13:43
niet gelijk opgelost he dit geintje duurde 3 uur er moest een ander aan te pas komen om dit op te lossen he!
ik heb me een slag in de rondte gemailt en geskypt!! en uiteindelijk hier beland
als ik niks zelf had ondernomen had ik gewoon die 23 uur gehad
gelijk oplossen was van geen sprake en dat weet jij ook en wil graag een ecuus aub

TheSlacker
26-02-2015, 13:53
ik vind dat dit nogal erg vaak fout gaat, en telkens krijgen we allemaal dezelfde uitleg: foutje.
Het lijkt me net IETS te makkelijk om de rapporteerder de ban te geven wanneer een 'case' behandeld wordt. Ik zou graag willen dat de ADMIN hier dringend werk van maakt. Ook ik, en vele anderen zijn reeds slachtoffer geweest van dit systeem.
Vaak zie je erg low levels de langdurige spelers uitdagen. volgens mij weten die dat het systeem erg zwak is (zijn het spelers die het zelf mss al meegemaakt hebben en nu nieuwe accounts aanmaken om wraak te nemen op het spel?), en hopen zo enkele spelers gebanned te krijgen, wat nog lukt ook.
Als daar niets aan gedaan wordt zullen spelers spoedig geen reports meer versturen, uit vrees zelf weer een ban te krijgen.
Het jammere van de ganse zaak is ook nog dat er over gedaan wordt alsof het normaal is. Een sorry krijg je er zelfs niet voor (ik toen toch al niet), laat staan enige compensatie voor het ongemak. Ik kan best aannemen dat het 'eens' gebeurt. Maar dit komt echt geregeld voor. Dit zou niet mogelijk mogen zijn...

admin
26-02-2015, 13:53
Fouten maken is menselijk.

-slotje-