PDA

View Full Version : schelden op Fishao

attacks9
21-09-2013, 21:55
Er werd gescheld op Fishao ik heb hem hier links onder in beeld ik had zijn naam helaas niet kunnen zien ik was vergeten om erop te klikken.
205

Maxthon
22-09-2013, 08:14
Dit kunnen we nu moeilijk achterhalen. Probeer in het vervolg dat je zoiets ziet direct volgende stappen uit te voeren om het aan de moderators te melden:
1. Klik op het personage en bekijk zijn profiel.
2. Linksonder staat nu een button met 'reports'.
3. Klik daarop en kies het onderwerp en vul daarna een goede omschrijving in.
4. De moderators nemen je oproep in behandeling en voeren een gepaste straf uit.
5. Speel verder zoals vroeger!

Succes!

werrrrrr
22-09-2013, 13:26
En je wordt door 1 scheldwoord meteen een jaar geband, dus ik zou maar oppassen.

Maxthon
22-09-2013, 13:32
Het wil niet zeggen omdat je in de game bent geband dat je nu ook het forum moet vol spammen hoor!
Je weet waarom je bent geband. En dat was jouw eigen schuld.

werrrrrr
22-09-2013, 14:00
Ik speel niet alleen dit online spel, heb er wel vijf meer gespeeld. En als je voor de eerste keer scheld op zo`n spel krijg je hoogstens een waarschuwing of strafpunten. En hier hopppa meteen 1 jaar gebanned. beetje overdreven vind ik het.

Maxthon
22-09-2013, 14:13
Tja. Wij zijn die andere spellen niet hé! En trouwens, geen enkele spelmaker vind dit gedrag leuk hoor + er spelen heel wat kinderen (6-16 jaar) dit spel ook.

werrrrrr
22-09-2013, 14:21
ik begrijp dat het niet mag, maar het wordt bestraft alsof ik mensen heb beroofd of dat ik het spel gehackt heb.

Maxthon
22-09-2013, 14:59
Aanvaard het nu maar gewoon.

werrrrrr
22-09-2013, 15:01
Ik vind het gewoon jammer dat ik niet verder kan spelen, een ban van een week is nog te doen. Maar een ban van een jaar haalt je motivatie wel heel erg omlaag.

attacks9
23-09-2013, 21:08
Dit kunnen we nu moeilijk achterhalen. Probeer in het vervolg dat je zoiets ziet direct volgende stappen uit te voeren om het aan de moderators te melden:
1. Klik op het personage en bekijk zijn profiel.
2. Linksonder staat nu een button met 'reports'.
3. Klik daarop en kies het onderwerp en vul daarna een goede omschrijving in.
4. De moderators nemen je oproep in behandeling en voeren een gepaste straf uit.
5. Speel verder zoals vroeger!

Succes!

Het is al gedaan 5 minuten ongeveer nadat ik het bericht had geplaatst, want er waren meerdere getuigen.