PDA

View Full Version : Schandalig - versie 2

TheSlacker
26-04-2016, 08:01
Jammer dat het topic al zo snel gesloten werd.
Ik zou er nog graag op reageren.

Admin heeft wel gelijk. Goed opletten. Maar dat is theorie, want als je dat in praktijk gaat toepassen kan je bijna niemand meer helpen, want wie ken je goed genoeg??
Ik weet nog hoe blij ik was dat iemand (wiens naam ik hier ook niet noem om hem niet te laten overspoelen met verzoeken) ons wou helpen met het beta beeld. Ik zou niet graag hebben dat dit zou verdwijnen owv etters als deze die Anrah tegenkwam.

Als leiding kan je Anrah haar spullen niet terug geven, maar je kan dat joch (als het dat al is??) wel voor eeuwig van het spel verbannen, want zulke mensen maken je spel kapot.

Als community kunnen we Anrah's verlies wel helpen opvangen. Ik ga haar alvast helpen.
Kan je een lijstje hier posten van welke spulletjes je precies kwijt bent geraakt Anrah? dan help ik je met ze terug te verzamelen. Misschien zijn er nog anderen die ook mee willen helpen? Zo zorgen we voor een vangnet voor mensen die op deze manier in het zak gezet werden...

Anrah
26-04-2016, 19:14
Wat ontzettend aardig Slacker, de spullen die ik kwijt ben zijn niet onvervangbaar, het meeste heb ik dubbel of meer.
Maar dat idee van een vangnet voor mensen die zoiets overkomt, vind ik geweldig en ik draag daar graag mijn steentje aan bij.
Weet je, geen enkele minkukel is opgewassen tegen zulk een sterk gegeven, namelijk vriendelijkheid en onbaatzuchtigheid.
Chapeau, voor je aandacht en attentie en wellicht kan de leiding hier iets mee, een soort van opvang voor benadeelden.
En ruilen voor even dat zal niet zo gemakkelijk meer gaan bij mij.
Dankjewel Slacker, jij geeft hoop terug, waar het vertrouwen bijna weg was.
Annemiek

TheSlacker
26-04-2016, 20:00
Graag gedaan hoor.
Kan me best inbeelden hoe rot je je kan voelen als je merkt dat je opgelicht werd, zeker als je er zo machteloos tegenover staat.
Maar er zijn ook best veel goede mensen in de community, we moeten er met zen allen tegen strijden dat de criminelen de boel verzieken.

byv
22-11-2016, 18:38
''criminelen'' haha