Recent Blogs Posts

1. Alsancak Reklam

Alsancak Reklam ve Tasarım Hizmetleri
    Alsancak Reklam
    ; İzmir ili Alsancak ilçesinde Reklam ve Tabela hizmeti vermektedir. İzmir Tabela Firması olan Alsancak Tabela, gerek açık hava reklamcılığı gerekse masa üstü yayın konularından müşteri kitlesinin ihtiyaçlarını çözmektedir. Şirketimiz bünyesindeki deneyimli kadro ile Alsancak Reklam; kalite ve Ucuz Tabela çözümleri sunmaktadır. Alsancak Reklam referanslarımızı web ...
  2. İzmir Fuar Stand Üretimi

İzmir Fuar Stand Üretimi Hizmetleri.

İzmir fuar stand
    üretimi hizmetlerimiz itinalı bir şekilde devam etmektedir. İhtiyaçlarınıza uygun bir çok fuar standı tasarımını ve ürün teşhir standı tasarım ve üretimlerini işletmemiz bünyesinde tek bir adreste bulabilmektesiniz. İzmir fuar stand firması olarak firmamız web sitesini bu linke tıklayarak inceleye bilir ve işletmenize uygun bir fuar stand tasarımı bulabilirsiniz. İzmir tabela reklam olarak ahşap fuar ...
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	izmir-tabela-reklam.jpg 
Views:	0 
Size:	41.0 KB 
ID:	18307  
  3. Agradecimento a uma pessoa muito especial

Quando tropecei e caí, você esteve lá para me amparar e ajudar a levantar. Quando chorei de rir, você riu comigo. Quando me aventurei em novos desafios, você esteve ao meu lado me dando coragem. E sempre que precisei desabafar ou simplesmente de companhia, você esteve disponível para mim.

Hoje quero lhe agradecer por tudo isso e muito mais. Por ser quem é, por existir na minha vida, por ser essa pessoa tão especial. Sou mais feliz e minha vida é mais fácil porque você existe, e por ...
    Categories
    Uncategorized
  4. iTrendy parabéns

Hoje e sempre você merece muitos abraços e homenagens. Que Deus, nosso Pai, ilumine ainda mais seu caminho, para que possa conquistar todos os seus sonhos. Quero também lhe agradecer, por tudo o que tem feito para que a nossa amizade fique cada vez melhor. Parabéns!
    Categories
    Uncategorized
  5. Chat/Ban

Quote Originally Posted by raj2109 View Post
    Dear concern,
    Today i got chat/ban for 7 days. I attached the screenshot of the pm which i got from the moderator. After i opened the screenshot and i was shocked to see that screenshot because i was afk and many player be afk. I never see anyone get chat/ban for this issues. What i did wrong? Did i say something wrong? Only for this reason I can't get 7 days chat/ban. In these days i got several chat/ban for very minor issues. I was very careful because in this days i got chat/ban for very
    ...
Page 1 of 13 12311 ... LastLast
All times are GMT. The time now is 20:37.